Älskade interaktivitet

Jag orkade inte med hela Fanny & Alexander i år heller. Det spelar tydligen ingen roll hur trött man är innan, det går ändå inte.
I stället har jag i sann annandagsanda hamnat framför internet. Man börjar med att scanna av alla ouppdaterade tidningssidor och bloggar. När man har gjort det kan man besöka den fantastiska sidan amazon.com. Jag har aldrig köpt någonting därifrån, men de har i alla fall ett fantastiskt utbud. Ofta finns det också väldigt välskrivna och initierade skiverecensioner som man kan ta del av. Det går också att spela in en egen videorecension av olika produkter. Dessa är naturligtvis betydligt sämre. Men en dag som denna blir det liksom en bra referenspunkt när det kommer till hur lite jag har att göra i förhållande till andra som också har lite att göra. Till exempel har en kille, musiker(!), kolumnist(?) som heter Jeremy Gloff bemödat sig med att spela in......jag vet inte hur många recensioner av gamla 80-talsskivor. I början undrar man bara vad det ska vara bra för, sedan börjar man undra om han är riktigt friskt.  Det blir helt enkelt fantastiskt roligt efter ett tag. Ingenting nytt framkommer om något av albumen. Men ändå tar han sig själv på underbart stort allvar när han säger "I give Controversy 5 out of 5, it is such a great statement".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0