Che Guevara and Debussy to a Disco Beat

Jag har märkt att jag har hittils har klippt in onormalt många videoklipp innehållande någon eller några ut Pet Shop Boys. Så därför fortsätter jag med detta "ända in i kaklet" på 2008. Det här måste vara den ultimata nyårsmusiken till och med i teorin(i praktiken blir det ju aldrig så här elegant. I praktiken jobbar jag också redan i morgon bitti. Det innebär bland annat att jag kommer att få betalt för att helt utan bakfylla sitta på redaktionen och titta på matinéfilmerna medan resten av världen vaknar ). Left to My Own Devices plus It´s Allright med ett helt orkesterarrangemang av mästerproducenten Trevor Horn(som detta också var en hyllningskonsert till). "Che Guevara and Debussy to a Disco Beat". Det bästa av tre världar. Underbart rimfrostig vokalinsats av Sally Bradshaw också. Gott nytt år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0