Hej konsument - Ebbot

Jag tycker väl inte att Soundtrack of our lives är så himla roliga. Jag tycker väl inte heller att DN Påstan är så himla roligt. Framförallt inte formatet och att den dyker upp en dag för tidigt. Men idag är faktiskt min första "fredag" på två veckor så det känns i alla fall på något sätt rätt att den dyker upp idag. Dessutom tycker jag att att Ebbot är himla rolig, idag svarar han i Hej konsument på den kanske tråkigaste frågan:

Bästa promenad: Från Djursholm till Danvikstull. ( sedan fortsätter vi den knappa biten upp till Blåsut och därfefter vidare till Jakobsberg. Särskilt om vi har Ebbots kroppshydda, min anmärkning)

Sedan:

Värsta huvubonaden: En Spin Doctors-mössa
Bästa huvudbonaden: En tysk stridshjälm från 2:a världskriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0