Playlist för premiären

Reclaim the Allsvenska från allt som på ett eller flera sätt är helt utan värde!

Primal Scream - Sonic Sister Love
Anna Järvinen - Här är du ett hån
Stone Roses - Where Angels Play
Håkan Hellström - Minnen av aprilhimlen
The Jam - Stone Out Of My Mind
Perssons Pack - Krig och kärlek
Dexys Midnight Runners - The Occasional Flicker
Morrissey - Mama Lay Softly On The Riverbed
The Clash - Rudie Can´t Fail
The Specials - Little Bitch
The Beatles - No Reply
The Proclaimers - Sean
Philip Mitchell - I Wish It Was A Lie
Charles Wright and The Watts 103rd Street Rytthm Band - I Got Your Love

Här avspeglar sig en glädje i att våren är här och att kulan är i luften och en massa andra härliga klyschor kommer till användning efter en lång jobbig vinter i garderoben.  När det börjar avgöra sig i höst blir det mer episka tongångar under elljuset, Altogether Now och sån skit.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej! För det 1:a: hoppas du mår bra - fortfarande. Är du kvar i Svea rikes land?

För det 2:a: hur fasicken får man in bilder på sin blogg? För en halvtimme blev min katt bloggare men jag lyckas inte få in bilderna!!! Ändå har jag laddat in dem enligt instruktioner. Jag ser att de finns där (inladdade) men de publiceras inte på sidan. Känns detta igen?

Svara gärna på kattens blogg för annars hittar jag aldrig eländet i denna NÄTDJUNGEL!!

Må så gott och hälsa Brasilien (några stycken där, ja)!

Nu sticker jag på kurs söderut - teknikkurs. Det kan jag verkligen behöva!!!!

2009-04-05 @ 16:39:26
URL: http://katensessan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0