Fotbollsdosering, modell ohälsosam

Oj, vad många fotbollsmatcher det var idag.
Jag har ju inte tid med det här egentligen.
Är det någon öl- eller rakhyvelsaktör som har räknat ut att det blir bättre genomslag om man lägger alla matcher jag vill se på samma dag, efter varandra?

I dag kom jag  på mig själv med att sätta igång tv:n för första gången på kanske fyra veckor.
Detta med anledning av att en av matcherna jag ville se gick i TV4. Då märkte jag att tv:n inte alls fungerade längre.
Men internet är fantastiskt. Premier League-matcher på kinesiska, Premier League-mathcer på spanska.
Undrar vad det kommer att vara för språk på Real Madrid - Deportivo La Coruna? För inte kan det väl bli på spanska? Det vore ju fullständigt logiskt, och det går bara inte.
Och Milanoderbyt som därefter börjar? Kan man önska holländska?
Kan man ha flera olika matchfönster öppna samtidigt? Eller finns det risk för att man får epilepsi?

Och när ska jag hinna packa, egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0