Som utlovat

Dagens fjärde inlägg.

Ojojoj, vad packad jag hade kunnat bli ikväll. Jag menar upphämtning, regnavbrott, serieledning!
En oslagbar trio.
Som om inte det vore nog: två stycken britter i baren med, ett visst försprång, varav den ena inledde konversationen med
 "what is time, I don´t mean what is the time, but what is time?"
Efter ett ickesvar från mig fortsatte den andre med
"How much time do you think we have left, I mean not on the planet but in general?"
Svammel från mig om cirka 14 år för att därefter tillägga "David Bowie said five years in 1972, but he was wrong".
Britt nummer ett klargjorde därefter att han trodde att det rörde sig om två timmar.

Känns det bättre om jag meddelar att de här båda herrarna jobbar här med att ta fram fjärde generationens mobiltelefoni? Inte?

Det är ett under att jag redan är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0