Inte lika apokalyptiskt som igår

Jag jobbar för andra helgen i rad. Denna är dock någonting jag har "bytt till mig" då jag var på bröllop när jag egentligen skulle ha jobbat, och en annan människa är på Rhodos när hon nu egentligen skulle ha jobbat.
Idag har jag bland annat beskådat det märkliga fenomenet tv-laget, live in action, så att säga.
Vad "grejen" är, förutom att Patrick Ekwall gillar banketter, har jag ingen aning om.

Just nu hör jag hur som helst Stings samlade favoriter åt ena hållet, och den här åt det andra hållet.
Det sistnämnda tillhör nog samlingen så jävla bra låtar från band som jag egentligen har kroniskt svårt för.

En annan i samma kategori är nog den ultimata sensommarlåten. Det ska bara vara lite varmare, så att man kan bada.

För övrigt, men på samma tema: Det är alltså här jag har befunnit mig hela sommaren. Jag kan förstå om några kan få nog efter ett tag, men det där var fult gjort. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0