What´s next

Med stöd i nedanstående inlägg och att jag har rensat ut några (alltför) inaktiva bloggar i länksamlingen. Finns det några nya roliga, intressanta, tankeväckande eller på annat sätt intressanta (gammel)bloggar att följa? Det har varit ganska tunnsått bland de jag själv har stött på. Twitter gör mest att jag blir yr i huvudet(av alla länkar mest) och funderar över om det inte var more to life than this. Fascinationen över att följa "inflytelserika" personer eller människor man "beundrar" avtog i samma stund som man insåg att dessa ofta skriver (ännu) tråkigare uppdateringar än de helt "vanliga" människorna. I och med att många journalister (nästan) inte gör någonting annat än att följa detta flöde så överlåter jag helt enkelt åt dessa att upplysa mig om när det (mot förmodan) händer någonting i den där sörjan.

*Ringer till Malcolm Mclaren och frågar vad som blir nästa grej i karaoke-samhället*

Han svarar att han svarade 1983 att nästa grej 2007 blir en Västafrika-trend. Intressant.
Han lovar att återkomma med vad som kommer 2017.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0