Wohoo!

Den här länken skulle egentligen kunna stå okommenterad.
Men jag känner att det kan vara lägligt att komplettera med den här också.
För att sätta perspektiv på vansinneskalkylen. Det finns två stora nationalarenor ute i Europa som inte har ett klubblag som ordinarie hemmalag. Den ena är Stade de France(utanför Paris) och den andra är Wembley(Kanske någon till som jag har glömt, men det är i alla fall mycket sällsynt)...
Detta projekt kommer dessutom att konkurrera med ett likaledes oförankrat samt dåligt planerat arenaprojekt ute i det alltid lika mysiga Slakthusområdet(Globen).

Nu tror jag att jag behvöer vila min påse ett tag. Jag har varit ute i skogen och sågat ner träd. Sjuuuukt fysiskt ansträngande faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0