"Storstilat stenad i Stockholm ikväll"



Eftersom att det är jobbigt att behandla saker när de är precis överallt så passar jag på att påminna om att Perssons Pack ger ut sin nya skiva Öster om Heden imorgon. Ovan inklippta Stenad i Stockholm är en duett med Annika Norlin som har potential att bli en av det där fåtalet låtar som går igenom de flesta lager i musiksverige. Svensktoppen, Tracks, SR Gävleborg och Andres Lokko. Om resten av skivan håller samma klass så är det en storstilad comeback. Jan Gradvall har redan skrivit en recension med en träffande beskrvining av packets musik. Sveriges The Clash är i och för sig en liknelse som jag i viss mån förstår, men som blir lite...missvisande och enkelspårigt.
Sådärja, nu behöver jag inte länka till morgontidningarnas PR-intervjuer nästa vecka, jag behöver inte se den troliga intervjun med Jenny Östergren i Nyhetsmorgon.  Jag behöver inte heller skruva på mig under en eventuell intervju i Hajp om uppskattningsvis 14 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0