Thomas Quick nobbar Guldbaggegalan

Dagen efter Kleerups uppvisning på den tråkiga Grammisgalan nås vi av en ny galachock. Thomas Quick nobbar Guldbaggegalan. Detta trots en snart 20 -års fantastiskt trovärdig skådespelarinsats som massmördare...(jag kunde inte låta bli)

( I konkurrentblaskans pappersvariant stod det bara Han nobbar..., och det var då jag höll på att sätta hämtmaten i vrångstrupen. Eller som en kollega utbrast "Va?! Har dom bjudit honom?!".)

Jag är nöjd med att på stående fot ha kunnat leverera sådana här rappa, kvicka men inte helt genomtänkta inlägg två dagar i rad nu. Jag trodde nästan att jag helt hade förlorat förmågan att skriva någonting annat än alldeles för långa inlägg. Nu börjar dock suget efter att skriva lite längre infinna sig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0