Bakåt marsch!

Vart ska sommaren 09 ta vägen musikaliskt?
Det börjar kännas lite torftigt/2007/Killinggänget-sketch/Stockholms-ängsligt med krönikörer som försöker hitta ofrivillig balearica i Agnetha Fältskog eller Michael Rickfors. Om ni/du tycker att det är bra så går det bra att säga det, istället för att försöka ompacketera det till någonting det inte är.

Många och jag älskar ju Graham Coxons gitarrslinga på Chemical World. Den har så här långt mycket välförtjänt varit signifikativ för min sommar 09. Men Modern Life Is Rubbish släpptes ju 1993 och Blur har ju bara spelat i UK den här sommaren.

Jag började ju som sagt förlora hoppet helt. Men så hittade jag plötsligt någonting.
Jag minns ju visserligen när någon landade (med) Jocelyn Brown på Ibizas El Divino för att hon skulle få sjunga två låtar framåt gryningen.
Men i vems vardagsrum är det India har hamnat egentligen?
Jag brukar vara sparsam med att kalla folk för genier.
Men, Kenny "Dope" Gonzales och Louie Vega. Har ni någon gång inte fått till det? Och vad gör ni nuförtiden?
Min definition av framsteg var en housedänga från 2001.
Det går alltså bakåt - inte framåt.
Borde jag ta mig ut ur lägenheten och ut i sommarstaden?
Ja, men jag vet inte om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0