Glåm 4 life

Den här vintern verkar ha tärt på oss mer än vintrar brukar göra. Överallt förskylning, hålögdhet och likgiltighet.
Jag är hemma och leker Garden State. Med den skillnaden att jag inte går hos psykolog och inte har träffat på Nathalie Portman – än så länge.

Ansträngningarna i helgen har inte sträckt sig längre än till ett besök i den jättestora ICA-butiken och ett annat besök i den betydlgit mindre ICA-butiken. I den sistnämnda såg jag en representant för människokategorin ekonomiskt oberoende utan vare sig pretentioner eller ambitioner. Jag undrar vad hon gör nuförtiden. För ett par år sedan jobbade hon i alla fall i en skobutik, och verkade nöjd med det. Ett för henne konstigt förhållningssätt kan man kanske tycka.
Men det här är ju som sagt New Jersey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0