Arkeolog

Jag hittade(eller nej, jag sökte för en gångs skull "aktivt" upp) den här drygt tre år gamla krönikan. Den var mer träffande än jag mindes den. Det har väl visat sig bli ungefär så här, med viss draghjälp av en viss finanskris.
Frågan är hur man efter nästa riksdagsval revolterar mot ingenting, som ju är både alternativ ett och två i september nästa år. Anything goes alltså?! Ehh...
Mest synd tycker jag om de stackare som var tvungna att texta m-o-d-e-r-a-t-e-r-n-a på varandras ryggar, när de rent politiskt likagärna hade kunnat ta en lapp som det stod "socialdemokraterna" på.

Ja, man har gjort det mer "lönsamt" att arbeta, men det är inte den enda frågan man gick till val på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0