"Då blir det tyst, och det piper"

Slutet av Aktuellt var helt underbart i dag den 7/10. 
Spola fram till 20.00 i programmet. Av många obetalbara citat väljer jag ändå ovanstående citatrubrik.
Det enda i inslaget som är från 00-talet är ordet mp3-spelare och Bomfunk MC's(det är visserligen gränsfall och kackigt som tusan eftersom att låten snart är tio år gammal samtidigt som det är väldigt mycket 80/tidigt 90-tal över "breakbeats" i allmänhet).
Reportern, kvinnan från konsumentverket och tonåringen kommer nämligen samtliga från början av 80-talet. Jag älskar alla myndigheter som utgår ifrån att människor är dumma i huvudet och inte klarar av någonting själva! Jag älskar alla reportrar som gör sig till budbärare för detta, och samtidigt förvandlar sig till sin egen föräldrageneration! Till sist så hoppas jag att det gick bra för Kassandra på DN:s traditionsenliga nutidstest igår!

Ingen dans på rosor, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0