This......is....Hed Kandi

Jag ber om ursäkt. Men en av få grejer som jag har varit riktigt nerknarkad på är Hed Kandi.
Och när man hör det här (det var sjukt längesedan jag lyssnade på det här, och jag är sjukt imponerad över den brutala kvaliteten man håller trots att man sedan en tid tillbaka är uppköpta av "partykonglomeratet")så längtar man nästan tillbaka till:
*Taxichaufför-repliker som I´ve been there already tonight, the cue was too long an hour ago, do you still wanna go there?!
*Muskelberg som vandrade med ficklampor framför den två kilometer långa kön(nej, ingen överdrift) skriker: any VIP:s, anyone with pre-paid tickets, please follow me!
*Svenska weekend-turister som precis tagit sig upp ur Victoria stations tunnelbaneuppgång: Men, oj oj oj. Snacka om kö! Undrar var den går någonstans...

Nej, det här är inget försök att vara trendig. Det är knappt ens trendigt. Det har tamejfan alltid varit så här.
Vilket är oerhört befriande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0