Hybris

Eftersom att jag är AIK:are älskar jag hybris.
Få saker har gjort mig så fnissig på senare tid som dagens biljettkaos till allsvenskans sista omgång.
Det kan, om tabelläget håller i sig, så att säga bli lite stökigt på stan i Göteborg första helgen i november.

Egentligen kan man bara låta nedanstående inlägg hämtat från ett forum idag få tala sitt tydliga språk.

Jag är säker på att det är massor med gnagare som INTE köpt biljett till Sill borta än. Så våra klackbiljetter kommer inte räcka. Bättre då att köpa upp IFK-klacken redan nu, speciellt om de inte tänker släppa P och B till AIK. Köper man IFK-klacken nu går det säkert att byta till sig mot biljetter på vår sida.

Detta i kombination med ett huvudlöst huvudstadsförslag om att AIK ska kräva att få matchen flyttad till en större arena(alltså vanliga evenemangsarenan Ullevi) har gjort min dag så här långt. Sånt brukar liksom bestämmas av arrangerande förening tillsammans med den lokala polisen. Men om man är AIK:are bryr man sig inte om sånt! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0