Vad är det som låter?

Okej. På den här ständiga frågan om vart jag har hört det här förut någonstans, lyckades jag igår hitta svaret på väldigt mycket av det som låter just nu, i en enda låt. Jag tycker att sånt här med lån är snitsigt gjort om man behöver ställa frågan ovan till sig själv.

Välj den här länken om du vill få bäst uppfattning om hur den här låten låter, och därmed väldigt mycket annat just nu. Men då missar du å andra sidan den gröna kostymen.

Välj den här länken om du vill se den gröna kostymen. Men då behöver du också stå ut med diverse närbilder på någonting som jag antar är tyskar. Och du får heller ingen egentlig uppfattning om ljudbilden, vilket ju är något av poängen, så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0