Best of farsan

Jag (hade så roligt att jag) tog fram en spellista med musik som min farsa gillar.
Om jag ska ge något form av hedersomnämnande(det är svårt!) i den där samlingen så blir det
1) Itchycoo Park(liknar fortfarande ingenting annat)
2) Funkadelic(ganska tacksam för att jag fick den där vinylen någon gång i fyraårsåldern, inte för att jag fattade någonting, men intentionen var god...)
3) Chuck Berry(det var skönt att ha hört den innan Pulp Fiction)
4) Herbie Hancock(kan jag fortfarande spela på bas, tror jag)
5) Cream(Clapton är/var mycket bättre än Hendrix. Karriärtips: dö!)

Bubblare: Honky Tonk Women. Den näst bästa låten med ett band jag egentligen inte gillar(bäst är den här).

Skicka hem – Eguren!*

*Men den här Timo Lajne i håve skjuter snett. Vilken kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0