Landad och slut

Är helt slut efter inte mycket sömn och därefter en dag på resande fot. Det slår mig emellertid faktiskt varje gång jag(antingen frivilligt eller ofrivilligt) är där att Kastrup är någonting så ovanligt som en trevlig flygplats...

På Arlanda möttes jag av en nedräkningsklocka inför "brölloppet" och tre härliga plusgrader samt färgskalan svart mörgrå, ljusgrå,vit, ljusbrun, mörkbrun utanför. Det ska väl naturligtvis finnas någonting positivt med det också, även om jag har svårt att se det just nu.

På Sportbladet möts jag (äntligen) av en artikel som borde skrivits för längesedan. Det har stört mig lite att den inte kommit tidigare i svensk media, då detta är mycket välkänt i Spanien och svensk media numera skriver om denna batalj som om den utspelades på svensk mark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0