Okej?

Först tror jag att det är en reklam för Volvo(filmen längst upp), sedan tror jag att det är en reklam för Santa Maria och sist men inte minst undrar jag om det är samma person som har varit på Systemet och köpt en flaska rött som också ska dricka det till tex mex-paketet. Osmakligt i så fall. Det går inte att dricka vin till tacos!!! För vilken gång i ordningen?

Det närmar sig. Och det blir bara dummare och dummare från nästan alla inblandade. Inte oväntat, men underhållande. Politiska visioner är dock helt ute. Det är smärtsamt tydligt.

Politisk musik i Sverige är ju traditionellt vänsterns hemmaplan. Men om det här är vad man har att komma med i år så föredrar jag nog till och med Muf-varianten.

Helt otroligt pinsamt.

Edit: Vem äter skinka på Ramadaaahn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0