I telefonkatalogen

Övrigt apropå StationToStation(det är tilltalande att skriva ihop det så där). Superduper-utgåvan  har tydligen blivit försenad, due to high demand. Hur märkligt det än kan verka.

Och ännu mer övrigt och apropå. För en tid sedan när jag hade hjärnsläpp råkade jag skriva Diamond Dogs i sökfältet på Hitta.se. Min ofungerande hjärna trodde väl att jag var på Google. Jag kom då inte oväntat till en rockbar i Göteborg.

Hunky Dory är som bekant ett klädmärke i Stockholm.

Aladdin Sane finns inte, och inte heller Ziggy Stardust.

Men om man skriver in det nu aktuella Station To Station kommer man
hem till Johan Kling på Stora Essingen...

Nämnde jag i inledningen att jag är tillbaka i Sverige och att det regnar ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0