Hej, mitt vinterland!


Jag skulle vilja inleda med att gratulera (den fusionerade plastklubben) FC Köpenhamn till 292 miljoner kronor och fortsatt (ännu mer) tillgång till varenda (bättre) allsvensk fotbollsspelare de närmate 20 åren.
Sedan undrar jag när den här frisyren ska bli populär igen. Jag tror att alla hade någon variant av den frisyren på 90-talet, då kan den ju inte ha varit så dålig. 292 miljoner västerlänningar kunde inte ha fel.

Huey Lewis and the News. Till saken. Fram tills för en fyra, fem år sedan tyckte jag att vintern och julen hade sin
"tjusning". Nu tycker jag mest att det är obekvämt och tråkigt(vintern) och tjatigt(julen). Hit har det plötsligt blivit farligt att åka. Usch för drogkarteller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0