Att (utöver allting) toppa detta med en fyndig låttitel är mer än vad jag tillåter mig själv


Nu har dom väl ändå lite väl roligt där borta på The Guardian?...(det ska väl ändå vara en av de typ fem mest seriösa tidningarna som finns...)
Ursprunget till omröstningen är alltså detta...

På Spotify hittade jag det här. Hur kom man/han fram till den idén? Det måste ju finnas en marknad för en skiva med tretton olika liverversioner av Something Got Me Started från samma turné. Om det finns något medium(fansidor undantagna) som bara ägnar sig åt oberoende Simply Red-bevakning så är jag intresserad. Detta trots att jag bara gillar ett fåtal låtar med honom/dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0