Är det inte en märklig värld? Säsong 4, episod 8

*En snubbe i min skola bor i ett hus med nio brasillianskor, och han vill flytta, eftersom att de bara pratar portugisiska där. Nästan ännu roligare är den klassiska jag kan tänka mig värre situationer-minen som alla får som han(eller någon annan) berättar detta för.

*Tack, äntligen någon som tar lönnlövet från munnen! Vad är grejen med Kanada? Den där stewarden som i någon Rapport-sändning inför spelen sade att hela världen är avundsjuka på mig eftersom att jag bor i Kanada, där vi är så toleranta var bland det värsta jag har sett den här sidan om milleniumskiftet.

*Mer Lokko. Intressant passage om sidhänvisningarna. Den som förekommer allra mest är då sannolikt Paul Weller eftersom att han både finns med själv och i The Jam, samt att hans andra gamla konstellation The Style Council helt säkert också finns omnämnda flera gånger. Det skulle vara intressant att se någon statistik om sådant på andra kända svenska återkommande krönikörer.
Mats Olsson - Los Lobos
Men sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0