Att aldrig vara som väntat

Nyss hemkommen, ute med brassar.
Stor respekt till landet Brasilien för att det och dess invånare alltid lyckas överraska och inte vara som väntat. Inatt fick jag för första gången till exempel höra att jag ser ut som Ian Curtis. Och det från någon som inte är från varken Söder eller Manchester, utan ekvatorn mer eller mindre. Dagens låt är därför mer självklar än vad den någon gång annars kommer att vara eller har varit, nästan lite göteborgsvitsig dessutom:
Ehhh Samba(?!, min anmärkning)

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai med en stor dos av min urdaliga humor! Om det later intressant sa blir jag glad om du skulle vilja titta forbi..



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" och onskar dig en fortsatt trevlig dag! :D

2010-02-28 @ 08:32:59
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0