"Jag simmar ur bild"



Det är faktiskt för omväxlings skull riktigt gammalt hederligt skitväder här nu(typ fem grader och regn).
Och så ska det tydligen vara ända fram till fredag enligt prognoserna.
Därför måste jag ha den här dvd:n nu!
Jag måste få veta om jag syns på bilderna!
Hur länge har El Corte Ingles multimedia-avdelning öppet?  Har den hunnit komma dit? Säljs den där? Har hällregnet slutat? Hinner jag dit? Är Amazon i själva verket snabbare? Det skulle inte förvåna mig. Vad är adressen hit?
Frågorna hopar sig. Det verkar som att jag får vänta tills i morgon trots allt...
Ja, jag vet att jag är larvig och ofta prioriterar konstiga saker. Men det är sådan jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0