Tjat

Är det inte förundertligt mycket som handlar om tacos, Daft Punk och Melodifestivalen i Sverige nuförtiden?
Det sistnämnda är väl naturligt eftersom att det verkar vara den tiden på året(då fyra miljoner svenskar blir mycket dummare i huvudet än de egentligen är). Men Daft Punk har inte gett ut något nytt material sedan 2005, och när startade tacos-revivalen egentligen? Jag ligger som vanligt steget före. I höstas gjorde jag inte mycket annat än att äta just tacos. Men annars är det för mig intimt förknippat med Fångarna på fortet cirka 1994. Sedan var det väl borta ett tag, men nu? Tacos, tacos, tacos.

Jag ger dig några nyckelord. Tacos, Daft Punk, Melodifestivalen och Suede- Beautiful Ones.
Författa en krönika på cirka 2500 tecken om att du/vi egentligen har gett upp.

En sak förstår jag dock inte. Det är att begreppet bag-in-box har börjat dyka upp i samma andemening som just tacos och (det satans) "fredagsmyset".
Man KAN/SKA/BÖR inte dricka vin till tacos. Det är faktiskt inte det minsta besserwissrigt att poängtera.

I korthet:
Daft Punk - bäst!
Tacos- gott(?!)
Melodifestivalen - utplåna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0