Una mezcla de todo

Läraren som jag har på eftermiddagarna är Madrids svar på Johanna Koljonen.
Idag: Vilka seriefigurer lämpar sig bäst för maskerader?

Tidigare idag: Jag och mina bröder köpte alla vinylskivor. Det känns lite onödigt nu. Folk köper inte musik längre.

Invänding från mig: Jag köpte Stone Roses-boxen för 130 euro i somras.

Replik: Den, visst...

Jag funderar på om jag imorgon ska bry mig om att förklara fenomenet Anton Abele. Någon kanske har ett förslag på hur vi i Sverige ska gå vidare med humorn så att säga post- Anton Abele.
Håller du på Djäuvgån i fotboll sa du? Hade jag aldrig trott!
Förtydligande 1: Flera av svaren är liksom inte ett dugg konstiga var och ett för sig. Det är kombinationen av svar i kombination med att man vet vem det är som svarar som gör att man bara klarar av att läsa lite i taget...
Förtydligande 2: Biblioteksgatan(nummer 8 närmare bestämt) är min favoritadress också! Särskilt den 15 februari.
Grattis AIK på 119-årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0