Detta videoklipp visar EMI



Det här muntrade upp mig när det flimmrade förbi när jag tidigare idag råkade zappa in 90-talskanalen. Att jag är lite sen med det här beror väl på att jag inte lusläser en viss typ av hhmm..tidningar. Och att jag aldrig aktivt tittar på 90-talskanalen.
Jag konstaterade ju däremot redan innan det blev en singel att det kan vara Lilys bästa låt(och en garanterad långkörare...). Så jag tänkte att jag skulle skriva ett slagfärdigt marknadsföringsinlägg i kombination med en skönt inbäddad video. Lite så där som man lite till mans gör så där tio år in på det nya moderna milleniumet. När jag tycker att jag har hittat den rätta versionen(den helt vanliga som inte heter US single version eller som denna Alternate single version) möts jag istället av ren poesi från The Ministry of Truth: Detta videoklipp visar EMI. Detta videoklipp kan inte längre visas i ditt land.
Och därför måste jag rapportera om detta innan jag påbörjar det slagfärdiga marknadsföringsinlägget.

Marknadsföringsinlägg: We were never being boring, cause we were never being bored. Världens bästa kändisunge.
Fulham vs. Watford. Och svart är det nya svarta – igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0