Onskan

Jag hoppas naturligtvis for diabetikernas skull att det har foretaget far fram det dar botemedlet mot diabetes snart. Men just nu onskar jag annu mer att jag hade kopt fler aktier nar jag anda holl pa. Jag har forbannat bra intuition/tajming/analytisk formaga ibland. Jag skulle bara vara lite djarvare. Det galler for ovrigt inom fler omraden.

Hur i hela friden bar man sig at nar man ska felsoka pa Apple-datorer i Spanien? Jag misstanker att Airport-funktionen flippat pa nagot satt och no hablo muy fluente...

Men Vodafone ar ett helt fantastiskt foretag. De har support pa spanska, katalanska, tyska, arabiska, portugisiska nagot annat sprak som jag inte uppfattade och engelska. Efter supportsamtalet blir man uppringd av en robot som pa det valda spraket staller fragor om samtalet varit tillfredstallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0