Ariel Pink som ursäkt för att kalla det uppföljningsinlägg

De som fortfarande tvivlar på Prince och Andres Lokkos respektive storheter behöver läsa den här fantastiska texten om den här fantastiska artisten.

Jag gillar Lokko även när han för de allra flesta är helt obegriplig, men här visar han att även han är bättre när han har en vilja att faktiskt förklara och ge perspektiv på saker som han kan bättre än nästan alla andra.

Jag skriver nog under på precis allting i den här texten. Jag skulle möjligen lyfta in ControversyDirty Minds bekostnad(men det är ju i och för sig en poäng med att det var på den sistnämnda han blev den han blev) på den där listan i högerspalten.

För att på sätt och vis bekräfta huvudtesen i texten. Om Prince inte hade avslutat Roskilde i helgen(utan spelat tidigare) så hade jag satt mig på tåget dit. Det hade ett flertal andra sommarvikarier också gjort, trots att man ju sinsemellan eftersom att det är 2010 är inne på väldigt skilda musikaliska spår. Men nu ska man ju jobba på måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0