Töntarnas paradis

Jag kan inte hålla mig längre. Jag har vid flera tillfällen under detta världsmästerskap sett "supportrar" till olika länders lag skymta förbi i peruker och annat skit, uppenbart bedrövade över en förlorad match eller till och med uttåg ur turneringen – ända tills dess att de upptäckte att de filmats av tevekameran – då de blivit jätteglada och pekat mot densamma.

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr och föraktar alla er. Ni förtjänar aldrig att få uppleva ens EN seger för ERT landslag. Ni är obeskrivligt patetiska as och har inte existensberättigande. Vilket land ni än kommer ifrån.

"Vi åkte till Sydafrika och såg vårt lag skämma ut hela vår nation, men vi fick i alla fall vara med i teve"

BRINN UPP!

Nu kan det här få ta slut så att vi kan återgå till vardagen med fulländad supporterelitism. På Råsunda, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0