Bosse, kom tillbaka!

I dag baserar jag nästan hela min omvärldsanalys på det jag fått förmedlat till mig via Aftonbladet nöje. Det känns kanske inte jättestabilt. Men inte mindre relevant. Fem reportrar på det här?!
Alltså någon som hellre hade varit Sveriges David Byrne ska bytas ut mot någon som är Sveriges svar på en schampoflaska? Då säger jag det nu: 00-talet är slut!
Jag vill ha tillbaka Bosse Larsson!




I dag får man i alla fall glädja sig åt att det är svartgul representans på Skansen. Första gången man lär titta i år.
Tidigare var det alltid svartgul representans med först Bosse och sedan Lasse.

Sa verkligen Bert det där sista i den här artikeln?

Ekerö-tanterna lever längst i Sverige. Jag utgår ifrån att jag bör ha förlängt mitt liv med i alla fall ett par månader under min tid på öarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0