Intelligentaste storhelgen?

Vilken är den intelligentaste storhelgen?

(Jag vet också att storhelger inte är individer och således inte har ett eget intellekt).

Edit: Engelsmannen Mick Jagger är på läktaren och jublar när USA gör mål i fotboll(alltså soccer). Fucking moron!

Edit2: Jag såg Ian Halperins dokumentär Michael Jackson – Gone To Soon. Den ska alltså ha biopremiär(!!) i en del länder om jag har förstått saken rätt. Jag vill ha min timme och 40 minuter tillbaka! SVT marknadsförde den ju som att den skulle avslöja någonting. Den självgode filmmakaren marknadsförde den också, kontinuerligt under filmens gång som att han skulle komma fram till någonting, så småningom. Och ändå blev det bara som alla andra(okej, ganska generaliserande) dokumentärer från andra sidan Atlanten. En massa människor som tror att de är mycket intressantare än vad de i själva verket är sitter och säger Michaeeeel Jaaaacksooooon waaaaaaas efter varandra. RIDÅ! SNÄLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0