Jag tycker att det är tråkigare än någonsin att sätta rubriker



Lite anmärkningsvärt är det väl att ZTV, Skunk och Hultsfred försvann inom loppet av ett par veckor. Jag har faktiskt aldrig haft någon betydande relation till något av det så jag nöjer mig med konstaterandet ovan. Primal Scream 92 hade varit stort att få se, antar jag också dock.
En sak som har hänt den senaste tiden är att jag har fått meddelanden om att folk har kommenterat mina kommentarer på låten ovan(som jag har för mig att jag har länkat till förut här).
Jag älskar att greppa efter halmstrån när det känns relevant.
En av förra årets mest underskattade låtar bör/ska/måste bli stor i år! Det har ju börjat bli varmt också.
We get by with a liitle help from Hed Kandi(vad det verkar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0