Noteringar

*Jag och F&F verkar störa oss på samma saker hos Marcus Birro. Klockren analys! Småputtrigt program med sommarkänsla det där. Avstoden från att snacka de mest uppenbara bröllops – och VM-vinklingarna i denna annars ganska kvävande tid hedrar dem!

*Bruce Springsteen i London borde vara förbjudet! Det skär sig! Jag har aldrig vare sig hört på eller hört om Bruce när jag varit i London. Om man ska ha en Hyde Park-konsert från förra sommaren på DVD så vet ni vilken...

*De här Spotify-listorna som diverse dj:s gjort för Påstans räkning tycker jag inte var så himla roliga(eller så himla bra kanske jag ska skriva istället). Däremot valde ju samma dj:s klockrena "bröllopslåtar" i papperstidningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0