Vem är vem?

Då är bara frågan, vem är Brian Eno och vem är Bryan Ferry? Vem är Björn och vem är Benny? Vem är Peter Gabriel och vem är, äsch! Båda två är väl 10-talsversioner av Phil Collins. Det här är inte otydlig sarkasm, jo lite, men jag menar inget illa och jag tycker inte illa om den där låten. Men inte jättemycket om som en del låtar av den där omtalade kollegan.


Om man bara tänker utifrån din karriär, hade det varit bättre för dig om Oskar hade floppat?
- Nej, det tror jag inte. Och han hade aldrig floppat, inte en chans.


Jag är för övrigt ute och ser Sverige igen.

PS. Daniel måste vara lite Bryan Ferry eftersom att han tycker om kläder och inte verkar vara lika bra. Dessutom får han svårt att vara Phil Collins eftersom den sistnämnde bara måste HATA kläder, som han alltid har sett ut DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0