What´s new?

Jag vet inte om det är likadant för andra men när jag sitter och försöker se England (försöka) spela fotboll och samtidigt försöker slippa höra tutorna så får jag upp flera olika Bowie-releaser under What´s new? på Spotify. Utifall att någon trodde att han gjort en paus i slappandet och besökandet av vernissager i New York så kan jag berätta att det är digitalt remastrade EP:s från albumet Black Tie White Noise från 93. Hur som helst. På dessa EP:s finns diverse remixer, och eftersom att aldrig mer än tio procent av alla remixer här på jorden bidrar till någonting så har jag samlat ihop de fem(5!!) av alla Bowie-remixer som inte gör orginalen sämre. Med detta sagt. Av dessa flyger de båda varianterna av Jump They Say naturligtvis högt över så väl orginalversionen som det mesta annat som finns att tillgå här på jorden. Simply amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0