Mer informativ gårdagsbeskrivning

Jag tog bort det föregående inlägget då jag insåg att detta inte var särskilt informativt.
Vad gjorde jag igår egentligen?
Det är däremot en högst relevant fråga.
Sammanfattningsvis kan man väl säga att någonstans i mitten förväxlade jag en bar med en helt annan bar.
Baren dit jag inte skulle, men där jag hamnade/dit jag gick av misstag hade en The Kinks-konsert på DVD.
Det är ganska svårt att ge en rättvisande beskrivning. Men vi kan säga att om det hade varit i Stockholm hade en märkligt stor andel av barens klientel vetat vem som knäppte Palme(alla var dock mycket trevliga).
Det räcker så va? Ni kan ju föreställa er allsången på Lola...
På något sätt tog jag mig ändå därifrån in på den helt normala nattklubben tvärsöver gatan.

(Ingenting av det som stod i det föregående inlägget var på något sätt osannt. Men då jag själv inte förstod mycket när jag nyss läste det valde jag helt enkelt att ta bort det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0