Tvärtom

*Det här är för mig en kontraindikator. Alltid när jag inte tänker över huvud taget är när saker händer.
Det slår aldrig fel.

*Blev via Aftonbladet medveten om att så väl Jakob Hellman som Reeperbahn ska turnera i sommar. Men ojojoj vad den här presentationen flög över huvudet på mig. Alphaville? Linköping, Varberg, Eskilstuna, Helsingborg, Gävle, Kalmar?
Kläderna, frisyrerna, färgerna? TV4-gruppen och Expressen? Avgångsklassen från gymnasiet?

Det är tydiligt att man inte vill ha mig där. Och nu ska jag väl egentligen inte gnälla då jag ibland brukar gnälla över trendängslighet och creddpajaspoäng här. Men Reeperbahn och Jakob Hellman tillsammans 2010 ser på mitt papper ut som någonting helt annat än vad som beskrivs ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0