Allting på

Av någon anledning blir det nästan alltid så att mina två föregående inlägg liksom smälter samman i ett tredje inlägg.
Det här inlägget är alltså en blandning av den rådande trenden att spela ett klassiskt album i sin helhet och NME:s 90-talsparodiska(men ändå underhållande) omröstning om det decenniets bästa skivor.

Visserligen har få saker varit så bedrövliga som Primal Screams senaste skiva Beautiful Future(2008).
Men läser jag rätt när jag läser att det här inte är slutsålt än?

Sannolikt kan nog ingenting vara så bra som Primal Scream med gospelkör, trombon, trumpet, räksallad, saxofon, discjockey, rostad lök, congas, andra trummor, hype, och inte minst inspiration(en del menar att deras spelning på Hultsfred 92 är den bästa på svensk mark).

Så hur ska jag ha det, ska det vara en biljett? London i slutet på november? Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0