En retorisk mardröm

Jag måste bara få berätta om en mardröm jag hade i natt.
Thomas Östros jagade Mona Sahlin och två andra förskollärare på utflykt med 60 ungar, runt runt i centrala Örebro(oklart vad de gjorde där) med en gigantisk KOSTNADSSLÄGGA!
– Nej, nej, skjut inte(sic!) ropade Mona Sahlin till den i drömmen jättestora Östros(alla måste ju medge att han även i verkligheten ser mer ut som någon av Adolf Hitlers spin-doktorer än en socialdemokrat som vill bli finansminister).
– Jag har kommit för att förpesta livet för kvinnliga låg och medelinkomsttagare i offentlig sektor, muahahaha! skrockade Östros tillbaka.
– Men varför då? undrade en av de andra förskollärarna.
– Det här är ju en privat förskola, sade Sahlin.
– Äh, Märka ord! skrek Östros tillbaka.

Jag vaknade av att Fredrik Reinfeldt plötsligt dök upp på torget och började prata om "Kjell Olof Feldts bok" Även det oklart varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0