Dada with the juice...

I dag fick jag den här på posten!
Än så länge har jag bara hunnit läsa texten i konvolutet samt titta på den inkluderade DVD:n som bland annat innehåller den föredömligt obegripliga produktionen Dada With The Juice. En av de visuella höjdpunkterna i Dada With The Juice är en lång filmsekvens på någonting som jag tror är en groggy noshörning som har svårt att hålla balansen(sekvensen återfinns i klippet som är inbäddat nedan).

Hur som helst. Jag brukar inte tycka om att tvinga folk, men alla som har möjlighet måste (helt enkelt) köpa den här boxen. Om man är såld på Orange Juice är den ett måste. Om man inte är såld på Orange Juice så kommer man (ändå att) bli det för eller senare, men processen kommer naturligtvis att gå snabbare om man köper boxen. I vilket fall, om man nu i ett senare skede blir såld på Orange Juice så är det stor risk att albumen då är out of print – igen.

Det finns kort sagt ingen anledning som inte är ekonomisk att inte köpa den här boxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0