Extranummer



Jag tycker att det känns skönt att det ibland riktigt stela, men ibland ganska avslappnade BBC har planerat in en hel temavecka till skivan med det av någon anledning utelämnade titelspårets(ovan) ära. Man undrar ju lite vilken show som blir bäst(när de på lite olika platser, vid olika tidpunkter ska spela hela albumet från början till slut). Det är ju viktigt att folk som är där förstår var de har hamnat(det är faktiskt inte helt självklart). Big Day Out i Nya Zeeland känns så här på förhand inte så bra. Jag är också lite räddhågsen när det gäller de spanska datumen(tänk om det bara är ett stort diskotek och folk inte fattar vad det är som händer!). Jag är till och med skeptisk till valet av lokal för London-spelningarna(andra evenemang på samma plats under hösten inkluderar hund, häst, mat och erotikmässa). Om man ska vara fördomsfull så bör de väl kanske haja det här bäst i Manchester. Dock skulle det kanske kunna vara skönt med en sen spelning på Big Day Out i Sydney(tro inte att jag tänker åka dit bara därför!). Lite Ibiza-känsla om allt fungerar(dock troligtvis inte...). Även Madrid-spelningen kan säkert bli fantastisk, om den nu har landat rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0