Jul, jul, strålande jul!

Bjällror, klang och jubel.

Behöver man en till jullåt, undrar upphovsmannen, och det gör man väl antagligen. Jag har ju till exempel i något svagt ögonblick beställt en hel julskiva från Saint Etienne (den låter faktiskt helt fantastisk på de här smakproven) Men själva julen ska jag av en för mig okänd anledning tydligen tillbringa på södra Gran Canaria. Håhåjaja, stämningsfullt så det både räcker och blir över. Jag ser fram emot att se Premier League på storbildsteve i sandaler med britter, samt att titta på de nakna tyskarna i Maspalomas. Hursomhelst, allting som ens påminner om ljus är välkommet den här tiden på året.


Edit: Och apropå Mauro Scocco. Det här är redan en(om än mycket mycket smal) tv-klassiker som jag fick lust att länka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0