Kulturhistorisk vandring

Och vart (fan) är E-nytt?

Eller (mer allvarligt) kvällstidningarna för den delen. Det är ju typ här de skulle kunna göra skillnad.Inte genom att genomföra kampanjer "mot rasism" (till skillnad mot kampanjerna "för rasism" liksom?).

*Virtanen är förvirad men har naturligtvis rätt, även om han inte tycker någonting.

*Jag tycker att det är kul med de här människorna som skriver att Kanye-skivan är "den bästa skivan jag har hört". Jag har bestämt mig för att hålla god ton de gånger jag besöker tidningars kommentatorsfält – men det kanske funkar  att vara subtilt dryg genom att ställa frågan "vilka andra skivor är det du har hört?"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0