Himlen, Las Vegas(eller kanske Island?)

Jag har (till en början är det alltid oavsiktligt) kampanjat så hårt för Skottland att det nu (slutligen) verkar ha blivit skotskt väder ute.

Jag tror fortfarande att det skulle vara nyttigt för mig att komma iväg någonstans i några dagar. Men jag har svårt att få ändan ur den berömda vagnen. Ska jag leva som jag lär och åka till Glasgow? Njae. No offence, men (mer av) grått och blåst är nog inte nyttigt nu. Är prisläget fortfarande gynnsamt på Island? (apropå blåst alltså) Är det roligt där nu?
Rom? SINNESSJUKA priser för logi! Varför? Milano(där har de en mörkgrön flygplats)? Förmodligen som en blandning mellan Rom, Island(som i sval design), Stockholm och Düsseldorf. Men billigare logi. New York? Inte nu. London? Varför nu? Där hamnar jag ju alltid(igen) förr eller senare. Ni ser, jag kommer ingenstans. Varken i det här resonemanget eller i geografisk förflyttning.

Skottland fortsätter vi med. Eftersom att jag inte verkar komma dit (eller någon annanstans heller för den delen).

Det var(egentligen) inte meningen att det här inlägget skulle ha någon säck. Jag observerade inte titeln på den länkade musiken(så trött är jag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0