Luft som låter

Jag tror baskemig att Rix FM har bättre innehåll än P3 nuförtiden(morgon och dagtid i alla fall). Vad tusan har hänt de senaste sex-sju åren(alltså det KAN inte bara vara det att jag har blivit äldre)?

I dag på förmiddagen (när jag körde bil, jag lyssnar i stort sett aldrig på radio annars) "intervjuades" den annars lysande civilisationstolkareln/satirikern Eric Ericson till oigenkännlighet. Han fick bland annat svara på frågan vilken kontorspryl som är hans favorit. Dessutom intervjuades en "datorspelstwittrare" om någonting som jag knappt förstod, knappt hon själv eller programledaren heller, uppenbarligen. Detta var på tillbakavägen. På ditvägen hörde jag en halvtimmes diskussion om huruvida Hanna Hellqvist skulle tillåtas klippa håret på någon av de andra programledarna i Morronpasset.

Varför bytte jag inte kanal? Jag antar att jag blev svårt chockad av bristen på innehåll.

Och apropå cancer i det föregående inlägget och TV On The Radio i inlägget dessförinnan.
Sorgligt och märkligt sammanträffande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0