Tjat

Om det var någonting som saknades på Way Out West av realistiska bokningar så var det ju i mitt tycke det här(som i stället hamnade på Hultsfred av de svenska sommarfestivalerna). Och eftersom att jag har tjatat om det där sedan i våras någon gång, men inte vid något av tillfällena fått ändan ur den berömda vagnen, så tänkte jag väl att jag kunde fortsätta med det, och kanske(men knappast troligt) få ändan ur vagnen.

Jag gick som av en händelse in och synade kvarvarande spelningar på jubileumsturnén för att se om jag skulle hitta något attraktivt. Vega i Köpenhamn är det som ligger smidigast till hands. Men Amnesia på Ibiza(med start 00:00!) och Akropolis(!) känns väl ändå lite mer spektakulärt. Det ligger dock i sakens natur att ingenting lär så Glastonbury-giget. Så är det nämligen nästan undantagslöst alltid, vilka det än gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0